ولعناک !!
من ِ او
سرگذشت کسی که هیچکس نبود

همسرم

هیچوقت مشروبو نخوردم تا مستِ تو بشم

مست کننده ی من تو بودی و تو منو مست میکردی و این حس باعث میشد که توی اون حال و هوا  گیلاسو با اون ولع سر بکشم

دنیا واسم خواستنی شد چون تو توش بودی خواستنی ترین من

خواستنی های دنیا رو خواستم چون میخواستم کاری کنم همونطور که تو واسه من چیزی کم نمیذاری منم واسه تو کم نذارم و دنیا رو با هر چی که داره مث موم توی دستات بذارم

همسرم

ترو میخوام

این دنیا واسم غریبه اس

دنیای من تویی

من بیرون ِ از تو از پس هیچ کاری بر نمیام

حتی الانم که کنارمی ، بازم زیادی ازم دور افتادی !!

من ترو میخوام

من ترو کم دارم

من با اینهمه ترو داشتنم، باز ترو کم داره

هر روز کمتر و کمتر

کمکم کن

از هر راهی که میتونی

منو به خودت برسون

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, توسط من ساعت 13:14 |